loading...
طلا همچون موسیقی
Another One بازدید : 11 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

Help! - The Beatles

کمک - بیتلز

تصویر

Help ! هم نام فیلم بیتل ها , هم نام آلبوم آن ها و هم تک آهنگی بود که در 1965 هم

در آمریکا و هم در انگلستان سه هفته را در صدر سپری کرد.

جان لنون نویسنده و خواننده این آهنگ است.

دانلود آهنگ

متن و ترجمه:

Help!

I need somebody.
Help!
کمک , به کسی احتیاج دارم , کمک

Not just anybody.
Help!
نه هر کسی , کمک

You know I need someone.

Help!
می دانی که به کسی نیاز دارم , کمک

When I was younger, so much younger than today,
وقتی جوان تر بودم , خیلی جوان تر از امروز

I never needed anybody's help in any way.
به هیچ وجه به کمک کسی احتیاج نداشتم

But now these days are gone, I'm not so self assured,
اما الان آن دوران گذشته , خیلی به خودم مطمئن نیستم

Now I find I've changed my mind,
الان می فهمم که تفکرم عوض شده است

And opened up the doors.
و در ها را گشوده ام

Help me if you can, I'm feelin' down.
کمکم کن اگر می توانی , سقوط را احساس می کنم

And I do appreciate you bein' round.
ممنون خواهم بود اگر کنارم باشی

Help me get my feet back on the ground.
کمکم کن یک بار دیگر پا بگیرم

Won't you please, please Help me?
کمکم می کنی ؟ خواهش می کنم

And now my life has changed in, oh so many ways,
اکنون زندگی ام از خیلی لحاظ تغییر کرده

My independence seems to vanish in the haze.
استقلالم در ابهام محو می شود

But every now and then I feel so insecure,
هر از چند گاهی حسی از نا امنی می یابم

I know that I just need you like,

I've never done before.
می دانم آن قدر احتیاجت دارم , که قبلا هیچ وقت نداشته ام

Help me if you can, I'm feelin' down.
کمکم کن اگر می توانی , سقوط را احساس می کنم

And I do appreciate you bein' round.
ممنون خواهم بود اگر کنارم باشی

Help me get my feet back on the ground.
کمکم کن یک بار دیگر پا بگیرم

Won't you please, please Help me?
کمکم می کنی ؟ خواهش می کنم

When I was younger, so much younger than today,
وقتی جوان تر بودم , خیلی جوان تر از امروز

I never needed anybody's help in any way.
به هیچ وجه به کمک کسی احتیاج نداشتم

But now these days are gone, I'm not so self assured,
اما الان آن دوران گذشته , خیلی به خودم مطمئن نیستم

Now I find I've changed my mind,
الان می فهمم که تفکرم عوض شده است

And opened up the doors.
و در ها را گشوده ام

Help me if you can, I'm feelin' down.
کمکم کن اگر می توانی , سقوط را احساس می کنم

And I do appreciate you bein' round.
ممنون خواهم بود اگر کنارم باشی

Help me get my feet back on the ground.
کمکم کن یک بار دیگر پا بگیرم

Won't you please, please Help me?
کمکم می کنی ؟ خواهش می کنم
Help me.
Help me!
oooooommmmmm.
کمکم کن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 226
  • کدهای اختصاصی